tisdag 23 februari 2010

Ombyggnad pågår

Det blir säkert bra här när det blir färdigt, men nu går jag och lägger mig, innan jag kastar datorn i golvet för att den vägrar att ändra färg, där jag tycker att det ska målas om.

Tänk om man boddde i ett sådant hus, som hade eget liv och bestämde själv hur det tyckte att det skulle se ut; Gula väggar i sovrummet? Tyvärr, varje gång du målat färdigt så blev väggarna gröna igen. Eller som rev ner väggar som du satte upp, av sig själv?

Då skulle man flytta ganska fort, eller tillkalla seriös hantverkshjälp, men inte mitt i natten kanske. Så därför får det se ut så här tills i morgon.

Så får vi väl se om jag lyckas bygga om eller om jag flyttar tillbaka till mitt gamla hus, jag var ju i alla fall smart nog att spara ritningarna till det, om uti fall att.

Inga kommentarer: