fredag 29 januari 2010

Run, Forest, run!

Jag kanske tar tillbaka lite lite lite vad jag sa om det där med att springa. Idag sprang jag 10 minuter längre än jag "behövde" och det var inte ens så jobbigt som jag trott, jag bara fortsatte av rena farten. Även om fart kanske var att ta i lite, rena lufsen kanske.

Det var lika tråkigt som vanligt och 10 minuter är inte så värst mycket att hurra över om man är vältränad maratonlöpare.

Men om man är jag, så är det faktiskt ganska bra. Vet vem, det kanske blir maraton 5 km så småningom ändå...

2 kommentarer:

majsen sa...

kalas roligt att hora - snart kommer du att alska lopning precis lika mycket som en lop galning som jag :-)

Jenny sa...

Majsen: Haha, det tror jag nar jag ser det :-D. Jag ar glad om jag inte dor av leda av 5 km. Men hoppas kan man ju alltid! Kram!