torsdag 14 januari 2010

Man får inte roligare än man gör sig

Jag är på väg ut för ett mission. Jag ska till DMV (Department of Motor Vehicles) för att lämna tillbaka registreringsskyltarna till den gamla bilen som inte bor hos oss längre. Vis av erfarenhet tar jag med mig sovsäck, tält, mat för ett par tre dagar, en stor termos kaffe och en tjock bok.

Eller i allafall en tjock bok... Och herr Dahlstrand, om jag inte är tillbaka innan mörkret faller, glöm inte bort att hämta barnen på dagis.

Wish me luck!

2 kommentarer:

majsen sa...

va - har den gamla forden tillslut fa ge upp, eller ar det herr nilson

Jenny sa...

Majsen: Det är Bumsan, hur tragiskt det än var. Hon fick sluta sina dagar som donation till NPR :-). Eller ja, hon lär tydligen bli såld på auktion, så helt slut är hon väl inte, men jag kan inte tänka på vem som köper henne *hutter och snyft*... Får vi se dig här till nästa helg förresten, hoppas det! Kram!