fredag 2 oktober 2009

En stilla mammahyllning

...ägnar sig Annette Kullenberg åt idag. Läs den, alla mammor, för det är så sant som det var sagt.

I övrigt har det varit mycket ond rygg... nej förlåt, nu ljög jag; Ond skinka är det faktiskt, senaste veckan. Det låter ju hyfsat normalt att säga att man har ont i ryggen, det kan man ju ha lite till mans emellanåt om man nu har ont någonstans. Att man har muskelspänningar i nacken och spänningshuvudvärk. Så icke jag. Jag har muskelspänningar i vänstra skinkan och får spänningsvärk i nedre ryggen. Känns ju normalt. "Ah nej men du vet, det är mycket nu, och när jag blir stressad så sätter det sig alltid direkt i skinkan." Typ.

Tur att jag är bättre nu. Och händanefter går jag runt och spänner axlarna allt jag kan om jag behöver, så kör vi lite vanlig hederlig ryggmassage nästa gång. Fnys

Inga kommentarer: