onsdag 16 september 2009

Övertid

Eftersom alla våra barn kommit före utsatt tid, så är jag ytterst ovan vid att vanka runt på övertid. Men någon gång ska ju vara den första; Kamerabäbisen har inte kommit än!!

Den har varit ute på vägarna för leverans sedan sju i morse, men tror nån att UPS orkat masa sig hit än? Nej. Tror någon att UPS levererar saker vid 22-tiden på kvällen? Nej. Har jag börjat få tvångstankar om att någon har stulit min baby, fast jag varit hemma hela dagen mer eller mindre? You bet!

Nåja. Jag har ju ett objektiv att roa mig med under tiden, om inte annat. Vrida hit och vrida dit. Tja... Jag tror att jag går och lägger mig istället. Som tur är så innebär inte shopping-graviditeter att man måste springa på toaletten trehundrasjuttionelva gånger per natt. Alltid något.

1 kommentar:

Marianne sa...

Åh, ny kamera? Jag som först trodde att det var en ny miniprinsessa!

Hoppas du har fått bebisen nu!

Kram!