onsdag 7 januari 2009

Och hur gick det då?

Nä men. Vaddå? Asså. Nä.
Det regnade halva morgonen idag också och blåser fortfarande så att man tror att taket ska flyga av. Fast nu skiner visserligen solen, men nu är ju kronprinsen hemma idag och han är känd för mycket, men inte raskt promenerande. Så vi har handlat istället. Mat. Jag menar, om man nu inte motionerar benen, så kan man i alla fall motionera magen. Igen.

På´t i morgon då igen. Då lovar de sol och kallt. Sven kommer att stortrivas!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Nu såg jag dina roliga "reactions" som man ska klicka i! Var hittade du det?

Jag har inte heller promenerat i dag för jag är suuuk.

Kram!

Jenny sa...

Marianne: Det fanns som nån ny liten "gadget" på blogger, jag råkade springa på det när jag egentligen letade efter nånting annat, så jag kommer inte på det på rak arm, men jag ska kolla efter och återkommer :-)! Krya på dig!