tisdag 17 juni 2008

Livskvalitet

Ok, så jag ÄR gammal och jag är DEFINITIVT sist med att upptäcka saker och ting, jag erkänner. Men vad nöjd jag blir med mig själv när jag väl upptäcker nånting! Mycket har jag köpt på nätet, så som böcker, kläder och fatiskt till och med blöjpåsar i storpack, så jag är ju inte helt född i farstun, jag vet ju att man kan, men jag förväntar mig liksom aldrig att det jag verkligen behöver ska finnas när jag behöver det.

Menvisste ni, det är sant, jag lovar, att man kan köpa dammsugarpåsar på nätet! Joho minsann ;-). Istället för att släpa iväg med en stycke bäbis och två styckna kassa armar till en affär långt bort (jo för vi har en dum, svenskliknande dammsugare vars påsar bara finns på ett ställe, nämligen den affär som sålde dammsugaren.) så klickedi klackade jag lite med mina små T-rex kloliknande fingrar och vipps! så kommer det dammsugarpåsar hem i brevlådan. Förhoppningsvis.

Åh så trevligt den här dagen började, och klockan är inte ens lunch, jag undrar hur jag mer ska kunna förbättra mitt liv idag? I´m on a roll...

Inga kommentarer: