måndag 16 juni 2008

Lite gnäll

Kort armuppdatering, jag veeeeet ju hur intresserade alla är av att läsa om mina krämpor ;-): Höger armen är mycket bättre, tack och lov, och gör inte så värst ont längre. Mina fingrar är dock fortfarande inte riktigt med, framför allt pekfingret som liksom inte går att böja, och jag skriver också fortfarande som, om inte en kratta, så i alla fall som en sällan använd räffsa. VÄNSTER arm är däremot helt koko, och gör jätte ont, men jag knaprar väl på mina anti-inflamatoriska piller och hoppas på det bästa ett par dagar till. Allt för att slippa gå iväg till doktorn igen...

Och jag som verkligen, verkligen VERKLIGEN vill måla - Nu har vi äntligen fått möblerna till Elias rum, en riktig säng efter 6 månader på luftmadrass, bara en sån sak ;-), och jag vet precis hur jag vill göra. Men med små utvecklingsstörda T-rex armar målas här ingenting. Suck.

Åh vad det är synd om mig.

Inga kommentarer: