onsdag 23 april 2008

Glömde ju...

Vi väntar på en bänk till våra nya utemöbler också. Den skulle först komma första veckan i april, och när jag pratade med dem för en vecka sedan, i måndags. Den har såklart inte kommit. Heller.

Förresten har jag inte tid att gå några självhjälpskurser, jag måste INREDA. Jag kan inte sova på nätterna (för att det är varmt, ja, men inte bara) för att jag måste fundera över hur vi ska möblera bäbisrummet, om prinsessan ska ha ljusrosa eller mörkrosa vägg, vilken grön som är fin till mattan i matsalen, var man får tag på lite (inte så dyrt) "pynt", att göra det hemtrevligare i vardagsrummet med, om jag klarar av att flytta sängen i vårt sovrum så att jag kan måla fondvägg, hur svårt det ska vara att sätta upp lite tavlor, att jag måste tvätta bäbiskläder, om vi borde måla hela hallen, att jag måste plantera klart krukorna på uteplatsen, när jag ska hinna rensa färdigt arbetsrummet. Och att jag vill måla, måla, måla -överallt i hela huset.

Jag har inte alls drabbats av nesting-instinkten. Inte alls.

Inga kommentarer: