torsdag 29 juni 2006

Kläder, kläder

…överallt kläder. Jag måste säga att jag nog har startat världens roligaste projekt (Vem gillar inte att shoppa!?), men det håller totalt på att driva mig till vansinne, samt ta över vårt sovrum. Det är fullt med plastbackar i olika stadier av “färdigt inventarie”, “listat”, “fotat, men inte listat”, “avvaktar” osv. Vårt sovrum är förvisso ganska stort, men det där med att ha ro och rent omkring sig existerar inte. Sen hjälper det ju inte direkt att jag håller på och listar kläder som en liten dåre i min “affär”, eftersom försäljningen av barnkläder sätter igång ordentligt med “back to school” här efter 4th of July och jag då gärna vill ha så mycket inventarie som möjligt listat. Jag drömmer om storlekar, foton och priser på nätterna - fast med har jag svårt att sova för det pågår så mycket i huvudet. Som när man har spelat “Tetris” eller “Tai Pei” för länge; När man blundar så bara ramlar det bitar hur mycket man än försöker tänka på annat. Och har man väl lyckats somna så vaknar små barn lite om varandra och så får man inte sova för det. Håhå jaja, det ska bli skönt med semester :-)!

Inga kommentarer: