måndag 27 februari 2012

Oscars...

Avnjöt en något annorlunda Oscars-tittning igår - Watch och FB-chatta! Samtidigt. Herregud vad det skrevs och mellan att hålla koll på alla kommentarer, uppdatera fb OCH titta på tv blev det lite svettigt emellanåt. Showen må ha varit lite seg och rätt osvettig, men jösses vad det skrevs så fingrarna blödde! SÅ kul!

En superb sammanfattning hittas hos KalasLotta och säkert en hel drös andra bloggtjejer som hittas här i högerspalten, så eftersom jag har träningsvärk i pekfingrarna redan, låter jag andra do the talking :-).

4 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Haha!!! JÄTTEKUL hade jag också igår!!
:-)
KRAM!!!

kalaslotta i usa sa...

Jag kan fortfarande inte släppa att jag har trott att vi har spelat WF...fattar inte vem jag spelat mot..hon/HAN måste tycka att jag är bra mysko..

haha

Charlie sa ... sa...

Så kul att du var med Jenny!!! Och katten som badades mitt uppe i allt...you rock.

Nu ska jag kolla kalaslotta!

Kram

Annika sa...

Ja, det var skoj.
Men det var lite väl trögt med FBs kommenteringar.
Nästa ggn ska vi hitta ngt annat sätt att kommentera på.
Ja, inte lätt att hinna med att kolla in tv:n, skriva o göra annat samtidigt.
Kram!