torsdag 3 februari 2011

Teknikens under och så jag

Med risk för att låta ungefär lika teknikkunnig och mossig som min mormor, om inte värre, men sent ska tech-nörden vakna och jag har äääääntliiigen lyckats med det fantastiska, oerhört svåra (johodå, jättesvåra) konststycke att .... trumvirvlel trumvirvel... ladda ner en ny ringsignal till mobilen... Från nätet via min dator!!

Med facit i hand skulle man kunna säga att det inte var direkt svårt, snarare pissenkelt. Och man skulle kunna tillägga, om man var lagd åt det lätt skadeglada hållet, att det är nåt jag kunde ha gett mig på för så där en, tja fem, tio år sedan. Minst. MEN, det säger vi inte. Vi firar istället de små framstegen i livet, tycker jag. Glädjen i vardagen.

Oooooohhhh.... så stolt och så...eh... behind my times. Kanske. Lite. Hrm.

Inga kommentarer: