lördag 6 juni 2009

Man får klappa sig själv på axeln

Emellanåt slås jag av att jag ändå är rätt duktig. Jo, men visst, faktiskt. När jag balanserar
tre barn; Varav en simkunnig och modig, en feg och högljudd samt en galen gris
tre handdukar, modell övervintringstält
en jättelik badväska; Innehållande femton solkrämer, tre par solglasögon, två par simpuffar, två solhattar, en kam och lite annat smått och gott skräp nödvändigt.
En badrings-bil modell större
två par badtofflor
ett par solglasögon på huvudet
en bilnyckel som inte försvinner (och bilen är faktiskt låst!)
en mobiltelefon som jag till och mer hör när den ringer
Två vattenflaskor
Mutgodis
en badboll
samt mig själv.

Och dessutom kommer hem med tre odrunknade barn och alla pinaler, samt vettet, i behåll efter två timmar vid poolen. Hurra för mig!

1 kommentar:

anna of sweden sa...

Du ÄR duktig!
Grattis till dig! ;)