tisdag 24 februari 2009

Så levde de lyckliga i alla sina dar. Snip snap snut, så var sagan slut.

får de varandra till slut, Kronprinsessan och hennes Daniel. Tack och lov, skulle jag vilja säga, för stackars människa som hon måste ha fått gå och vänta, man ska nog vara kronprinsessa för att klara av att vänta i sju år på att ens blivande make ska göras om från "Reklamkeps" till "Prince charming".

Personligen tycker jag att Daniel verkar vara ungefär lika charmig och kul som en fondtapet, men så är det ju inte jag som ska gifta mig med honom heller. Huvudsaken är väl att Victoria är kär. Jag hade dock hejat lite mer på Daniel Collert, tror jag.

Nu känner jag mig lite extra rojalistisk faktiskt, det är roligt med bröllop! Även om det också är lite kul att vi får en "Prins Daniel, Hertig av Västergötland".

4 kommentarer:

Marianne sa...

Skönt att de äntligen fick varandra. Jag är sååå tacksam att Klas inte är kung eller nåt, jag hade inte stått ut!

Kram!

Annika sa...

Jodå, nu är det hänt...
Ska bli kul med lite kungabröllop! Fast jag inte är rojalist direkt, men glammet o allt det där är kul. Sen är man ju glad för deras skull, förstås.
Kram!

thebromanders sa...

Ja, det var väl på tiden! Ja, bröllop är alltid kul!

Jenny sa...

Marianne: Ja usch ja! Jag hade inte stått ut en sekund med att alltid vara påpassad och ha en massa "måsten". Det är ju inte direkt så att kungaparet kan ligga i soffan om kvällarna och peta sig i naveln :-). Kram!

Annika: Det är ju just när det är bröllop och galej som det är kul med kungahus. Annars tänker jag väl inte så mycket på det direkt. Kram!

Mz.olsson: Jag tycker det är mycket synd att man bara kan gifta sig en gång (med samme man då), för det var ju så roligt med bröllop :-)!Kram!