torsdag 14 februari 2013

Instagram var det ja

Eh... Ni som undrade om jag är på Instagram ja... Tack för intresset och med risk för att avslöja mig som riktigt tråkig och urmossig så nej, det var jag inte. Har liksom inte riktigt hängt med och fattat vitsen, men så var jag ju typ den sista människan på norra halvklotet som upptäckte Twitter också (Jag veeeet, jag förstår inte riktigt heller varför det nu skulle ta så lång tid, det är ju inte direkt svårt.)VAR var i alla fallordet, för nu ÄR jag. Och nu är jag på Insta också. Såklart. Herregud, om ni alla ska hänga där, så vill jag ju vara med i klubben också.

Så, nu hittar ni mig med "ivasterled" såklart. Vad annars?

Fast det finns inget där än. Jag kom inte så långt i min lilla tutorial innan jag var tvungen att ägna kvällen åt Alla hjärtans dag-gosande. Men det kommer. Det också.

Kanske blir den första bilden en bild på världens bästa bröd som serverades till den, aningens, oromantiska linssoppan med Chorizo, som vi åt ikväll.

Fast soppan var väldigt god och brödet tar typ en dag att baka. Det får också räknas som kärlek.

Festina lente. Mitt nya moto och baske mig ett av de bästa också.

Mer om det en annan gång.

Inga kommentarer: