söndag 11 juli 2010

Varmt

Jag vet inte vad jag skylla på att det går så trögt med bloggandet här på sista tiden... Jag hittar på nåt och skyller på värmen här i Stockholm för närvarande.

Eller all värme faktiskt. För det var väldigt varmt i Charlotte också, innan vi åkte för en vecka sedan. Uppenbarligen är jag mycket minimalt kreativ när det är varmt. Eller nåt.

Fast här i Stockholm är det nästan lite värre, för inte bara är det varmt, jag har en mycket taskig internetuppkoppling, kombinerat med en mycket dyr amerikansk surf-telefon, som jag inte kan använda här för att då måste vi ta nytt lån på vårt hus ungefär. Så jag kan inte mobilblogga och jag kan bara vanlig-blogga om jag sitter på nedersta trappsteget i vår hall.

Jag får samla bloggar på hög eller nåt. Och så leva på hoppet att varenda kotte ändå är på semester, så att det inte finns nån som läser här ändå och saknar mig.

4 kommentarer:

Marianne sa...

Jo, vi saknar dig, men du är förlåten eftersom det är så varmt : D

HA DET JÄTTESKÖNT I SVERIGE!
Kram!

Desiree sa...

Förstår att du är i Sverige just nu. Härligt. Du får passa på att njuta. Ibland behövs väl en bloggpaus för att man ska hitta tillbaka till inspirationen.
Kram!

Taina sa...

Ok då, Du är förlåten...

Jenny sa...

Marianne: Tack! Vi njuter av bara den och vadret ar, trot eller ej, fortfarande varmt! Helt galet for att vara Sverige :-). Kram!

Desiree: Det njuts av bara den, tack!! Jag skulle nog blogga mer, om jag bara hade palitlig internetuppkoppling och/eller min mobil funkade har. Men men, vi ar tillbaka med fornyade krafter i augsuti! Kram!!

Taina: Tack :-)! Kram!!