torsdag 15 oktober 2009

You are not alone

Baserat på de kommentarer jag fått på mina dammsugningsvanor, så kan jag bara be att få meddela att jag är inte ensam! Vi är fler som ägnar oss åt spindeldammsugning!

Herr Dahlstrand må skaka på huvudet, sucka och kalla mig vad-det-nu-var-nånting-patetisk, men jag står stark och rak. Jag tänker inte låta mig nedslås, förlöjligas eller motarbetas; Jag heter Jenny och jag har inga spindlar hemma hos mig för de har jag dammsugit upp.

Fast jag tänker ta åt mig det kloka rådet att byta dammsugarpåse utomhus. För säkerhetsskull.

1 kommentar:

Marianne sa...

Pga ont om bloggläsningstid har jag missat spindeldammsugningen, men här är en till som är enig. Självklart dammsuger man bort spindlarna. Hur ska man annars göra? Fånga dem och släppa ut dem i frihet så att de kan föröka sig ännu mer? Nix pix. Bort med de små odjuren.

Kram!