måndag 20 augusti 2007

Sjukstuga

Vad mycket bra man kan tänka sig att blogga om, som omvärden går miste om när man bara möts av "Too many connections". Men eftersom jag nu inte längre minns nånting av vad små visdomsord som jag hade tänkt frälsa världen med kanske det inte var så viktigt...

På det stora hela har dagen utvecklats till en sjukdag: Lillprinsen rosslar och kraxar som hade han tömt en flaska Lagavulin och rökt sig ett par tre cigarrer under lördagskvällen (Note till barnavårdsnämnden: Det var bara en liknelse. På intet och inget vis får min 2-årige som dricka whiskey och röka. Han behöver mao inte omhändertagas enligt någon LVU paragraf) och prinsessan fick feber här under kvällen. Happy life och framför allt happy night, ser trötta mamman framför sig.

Så jag tror att jag går och administrerar lite prinsessalvedon och prinsinhalator. All in the name of a good nights sleep for everyone. Godnatt.

Inga kommentarer: